Team Kuasa100

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

Salam semua,


Alhamdulillah, aku dapat jugak siapkan blog conteng-conteng aku nie. Hari ini aku rasa sangat stress. Rasa macam nak terjun ke atas katil jer huhuhu... Kerja banyak beb. Lepas satu, satu lagi masuk. Yang pending, usah kau bicara soal pending-pending ye bebey. Aku meluat dengar semua tu. Aaarrrgghhh... siapa kata kerja kerajaan tak tensen? Mungkin sebab aku ni programmer kot, so that kerja macam aku ni agak stress. Patut la orang tak minat jadi programmer huhuhu...

Pedulikan apa orang nak kata. Pada aku, kita mesti buat ikut apa yang kita nak. Apa yang kita impikan, yang kita mahukan. Jadi, bila kita nak sesuatu, kita pasti akan usah sampai berjaya la kan, betul tak? Tapi kadang-kadang tu jadi mak jenin pulak (tapi bukan aku..)

Ramai orang mempunyai impian. Orang 'putih' kata dream. Eh. How can u dream when u sleep ek? Bukan selalu tido mati ke? Yo la.. yo la. sorry termerapu la pulak.

Impian tu datangnya dari angan-angan. So, daripada impian tu tercetusnya matlamat. Kemudian, kita terjemahkannya pulak kepad action la. Kalau tak terjemahkan kepada action tu la jadinya Mat Jenin. Hah... siapa rasa-rasa terkena kat atas hidung tu, setting ur goal 1st for this year kay!

So, for this year - 2010- akunak cuba tumpukan pada bisnes aku. Oh ye.. lupa nak bagi tau. Promote nampak! Aku bukan nak promote, tapi nak share la.. Tapi aku nak share dengan orang yang nak sahaja. Sekarang aku buat bisnes Hyprobulk. Alhamdulillah, setakat hari ni, aku dah dapat lebih 4k.

Hari ni aku rasa sangat seronok sebab masyukk lagi hari ni. Tak percaya?

Tengok nie...
Alamak! Aku tak tido lagi. Esok pagi-pagi dah kena pergi opis. Malam esok aku akan ek Taman Tas, Kuantan. Jaga-jaga orang Kuantan, aku akan terjah area tu dengan bisnes Hyprobulk ni.

Rasanya, cukup la untuk entry hari ni.

Jangan lupa kawan-kawan, daptkan Laporan PERCUMA tentang bisnes aku. Jumpa lagi.

0 comments:

Post a Comment

Pages

Subscribe this

Enter your email address:

Tawaran Eksklusif

Hyprobulksms

Iklan

Followers

Promosi

Hyprobulksms

Team Kuasa100

Blog-GempaQ

My site is worth$2,459.6

BlogMalaysia.com