Team Kuasa100

Get cash from your website. Sign up as affiliate.

Alhamdulillah, aku selamat kembali daripada bermusafir ke Kuantan. Penat jugak rupanya drive ke Kuantan. Almaklumlah. Dah lama tak drive ikut jalan-jalan ular sawa ni. Kalau dulu aku agak biasa dengan laluan dari Grik ke Jeli, Kelantan. Memang advanture, beb. Jalan bengkang bengkok yang tak tau memerlukan skil dan tumpuan terhadap pemanduan yang lebih daripada biasa. Selain jalan yang tidak rata, kabus tebal yang menyelubungi ketika hujan kadangkala kecut perut jugak rasanya.

Oh yer, di Kuantan aku dibawa oleh abag iparku untuk menikmati laksam. Sedap katanya. Boleh tahan rasanya cuma aku cuma suka sambalnya sahaja hehehe. Tiada apa yang menarik untuk dikongsikan di sini. Cuma sepanjang perjalanan aku ke Kuantan pada Jumaat (jam 8.00 malam), hujan agak lebat di area Maran.

Sesungguhnya aku rasa seronok sangat masa tu sebab.. SMS masuk yang mana di antara kandungannya adalah

"HyproSMS:(22-01-2010) Referral Income amount 200 credited to your account"

Wah.. powerline aku da start bekerja rupanya. Cantek, Menarik, Tertarik hehehe..

Ni yang menariknya dengan Hyprobulk SMS.

Oh ye, malam ni aku akan ambil cek yang pertama di HQ, Damansara perdana. Boleh la, tak banyak pun macam orang lain. Bagi aku, cukup la aku dapat RM2370 yang aku jalankan secara part time bulan nie (tanpa perlu kuar rumah). Macam mana la kalau aku rajin keluar dan jumpa prospek macam upline aku. Dia amik cek malam ni RM13,800!

Pencapaian aku setakat nie dengan bisnes Hypro, aku berjaya kumpulkan sebanyak RM4,575 sejak join Hypro 1 Dis 2009. Satu pencapaian yang baik bagi aku. Aku akan pakat dengan semua Powerline aku untuk dapat income lebih gempak lagi lepas nie.


Aku nak jeput korang bersama-sama aku dapatkan income 5k lepas nie. Sape-sape nak join? [Daftar segera di sini]



Kalau korang nakkan laporan PERCUMA yang aku sediakan, boleh dapatkan laporan tersebut di sini [LAPORAN PERCUMA]

Jumpa lagi! Jom, sape nak ikut aku amik cek malam nie?

0 comments:

Post a Comment

Pages

Subscribe this

Enter your email address:

Tawaran Eksklusif

Hyprobulksms

Iklan

Followers

Promosi

Hyprobulksms

Team Kuasa100

Blog-GempaQ

My site is worth$2,459.6

BlogMalaysia.com